بدون عنوان....
باران باش
و ببار
و نپرس کاسه های خالی از آن کیست
******
خورشید باش
که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی
+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 7:54 توسط
|
باران باش
و ببار
و نپرس کاسه های خالی از آن کیست
******
خورشید باش
که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی
عاشق بارون